onsdag 17. februar 2010

Motemesse i Oslo!

Kom fra Oslo i går etter 3 dager med utplukking av høstens kreasjoner til butikkene. Slitsomt men veldig morro. Kommer til å få inn hele Fleecedresser til oss voksne som Elin Tvedt, Einar Romøren og Anette Sagen profilerer. Utrolig kule!! Ellers så var det veldig mye fint blandt de andre leverandørene. Mye å glede seg til.

Skulle egentlig legge disse bildene ut på morsdagen, men det ble det ikke noe av.

Men den vasen med en rose i og de lysestakene med de lysene med roser på fikk jeg av Mathias noe han hadde plukket ut helt alene. Smeltet mammas hjerte da!! Ellers fikk jeg noen topper av Kristoffer og bølgetang av mannen min. Heldiggrisen meg. Og som dere ser nedenfor lagde jeg boller og så ble det en hjertekake på Allan.

Da har jeg fått oppdatert litt. Jeg må komme meg i dusjen, svigermor sin bursdag i dag.

Sees!

1 kommentarer:

Heidi sa...

Sånn kosedress vil jeg ha! :)

Legg inn en kommentar